apanese SEO ساده تر از سایر کشورها است. اما هنوز فرصت زیادی برای تمایز دادن وجود دارد. ما در مورد چگونگی صعود به بالای رتبه بندی بررسی می کنیم.

خبر خوب برای بازاریاب های دیجیتال که قصد دارند به ژاپن نفوذ کنند: شما نیازی به یادگیری نحوه استفاده از موتور جستجوی جدید ندارید.

به این دلیل که گوگل و یاهو! ژاپن هر دو فوق العاده محبوب هستند ، به ترتیب 70٪ و 24٪ درخواستها را ارائه می دهند. حتی بهتر ، یاهو! ژاپن از الگوریتم موتور جستجو همان گوگل استفاده می کند. بنابراین اگرچه باید میزان بازدید از هر سایت را اندازه گیری کنید ، ملاحظات SEO برای هر دو یکسان است.

همانطور که گفته شد ، SEO ژاپنی کاملاً ساده نیست. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام بهینه سازی سایت خود برای ژاپن در نظر بگیرید.

ساختار سایت

ساختار سایت شما می تواند تأثیر زیادی در عملکرد SEO شما بگذارد. استفاده از نام دامنه سطح بالا به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو ژاپن رتبه بالاتری کسب کنید - همانطور که میزبانی سایت شما در ژاپن نیز به همین دلیل است.

پیوندهای ورودی نیز مهم هستند. بازاریابی محتوا هنوز استراتژی SEO ژاپن را هدایت نمی کند ، این بدان معناست که هنوز تعداد زیادی از سایت ها و وبلاگ های تبلیغاتی وابسته وجود دارد. خزنده های ژاپنی با لینک های ورودی از این سایت ها متفاوت از ایالات متحده و انگلیس رفتار می کنند. به همین دلیل است که اگر عبارت مشابهی را در google.co.jp و google.com جستجو کنید ، نتایج متفاوتی خواهید گرفت. با پیوندهای خود بیش از حد پیش بروید ، زیرا Google سایتهایی را که تعداد آنها زیاد است مجازات می کند.

واقعیت جالب: ژاپن یکی از متحرک ترین کشورها در جهان است. ارتباطات تلفن همراه بیشتر از افراد است ، بیشتر به این دلیل که ژاپنی ها اغلب دستگاه های جداگانه ای را برای کار و خانه حمل می کنند. این اتصال بیش از حد به این معنی است که ژاپن سابقه طولانی در ایجاد محتوا برای تلفن همراه دارد. بنابراین برای دستیابی به مخاطبان هدف خود ، باید مطمئن شوید که وب سایت شما از طریق تلفن همراه آماده است.

محلی سازی محتوا

مهارت انگلیسی در ژاپن بسیار کم است. در حقیقت ، تنها 8.7٪ از شرکت کنندگان در یک نظر سنجی راکوتن با استفاده از این زبان احساس اطمینان کردند. اگر می خواهید مخاطبان شما در واقع با آنچه می گویید درگیر شوند ، باید به زبان او صحبت کنید. البته ، مگر اینکه از انگلیسی به عنوان یک ویژگی سبک مانند Starbucks استفاده کنید.

هنگام محلی سازی محتوا ، بهتر است از ترجمه تحت اللفظی یا ماشینی خودداری کنید. زیرا بدون لمس انسانی می توانید اهمیت فرهنگی برخی از نمادها را از دست بدهید. به عنوان مثال ، عدد چهار بدشانس است زیرا در ژاپنی به معنای "shi" است ، به معنی "مرگ". از طرف دیگر ، کپور کوی نشان دهنده قدرت و خوش شانسی است. ترجمه ساده این تفاوت های ظریف را در نظر نخواهد گرفت - و اشتباه بودن آنها می تواند به تصویر برند شما آسیب برساند.

یک بومی سازی خوب همچنین چیدمان ژاپنی را در بر خواهد گرفت. به عنوان مثال ، شما باید اطلاعات تماس را به صورت زیر مع کنید:

[کد پستی]

[استان]

[شهر]

[آدرس خیابان]

[نام خانوادگی] [نام داده شده].

و شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از تایپوگرافی عمودی استفاده کنید یا افقی.

ترجمه محتوای ژاپنی چالش های دیگری نیز به همراه دارد. در ژاپنی سه مجموعه شخصیت متفاوت وجود دارد: کانجی ، هیراگانا و کاتاکانا. استفاده از هر مجموعه کاراکتر به موقعیت و مخاطب بستگی دارد ، به این معنی که روش های مختلفی برای گفتن همان حرف وجود دارد.

به عنوان مثال ، اگر در Google "سوشی" را جستجو می کنید ، می توانید یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید: す し ، 寿司 ، 鮨 ، 鮓 ، 寿 し ، ス シ یا ず. رتبه بندی هر اصطلاح متفاوت است ، بنابراین برای اطمینان از بهینه سازی اصطلاحاتی که مخاطب هدف شما استفاده می کند ، باید تحقیقات گسترده ای درباره کلمات کلیدی انجام دهید.

طراحی وب سایت

وب سایت های ژاپنی اغلب متفاوت از وب سایت های انگلستان هستند. اغلب اوقات خیلی بیشتر اتفاق می افتد ، زیرا سبک های تمیز "sabishii" یا متروک تلقی می شوند.

با این حال ، اگر دوست دارید که نام تجاری شما تمیزتر باشد ، همه چیز از بین نمی رود. برخی از مارک های تجاری مانند موجی عمداً با ظاهری ساده تر نسبت به مشغله معمول واکنش نشان داده اند. هرچه تصمیم می گیرید ، مطمئن شوید که با تصویری که می خواهید انتقال دهید متناسب است.

استفاده از شخصیت های مانگا یا انیمه همچنین می تواند ژاپنی به نظر برسد و احساس شما را بیشتر کند. این شخصیت ها به طور باورنکردنی در ژاپن محبوب و تأثیرگذار هستند ، به این معنی که می توان از آنها برای افزایش آگاهی ، ایجاد سر و صدا و تبلیغ رویدادها استفاده کرد. طبق مطالعه Manga Plus ، درج مطالب کارتونی حتی می تواند عملکرد وب سایت شما را بهبود بخشد. آنها دریافتند که پس از افزودن مانگا:

میانگین مدت زمان بازدید 1 دقیقه و 12 ثانیه افزایش می یابد

نرخ گزاف گویی از 78٪ به 62٪ کاهش می یابد

نرخ تبدیل از 0.36٪ به 0.87٪ افزایش می یابد

برخی گفته اند که محبوبیت انیمه با Shintoism ، یک دین ژاپنی با پیوندهای قوی با آنیمیسم مرتبط است. میراث فرهنگی این باور می تواند توضیح دهد که چرا شخصیت های انیمه و مانگا توسط ژاپنی ها بسیار محبوب هستند - و چرا آنها می توانند به نام تجاری شما در طنین مخاطبان ژاپنی کمک کنند.

بنابراین اگرچه ممکن است SEO ژاپنی در ظاهر ساده به نظر برسد ، اما نباید آرام باشید. تلاش و کوشش برای سازگاری مناسب و بهینه سازی سایت شما برای برند شما معجزه آسا خواهد بود.

سئو اینجا یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی وب سایت مستقر در ایران است که خدمات طراحی و توسعه وب و سئو را به مردم ارائه می دهد. ما دائماً در حال به روزرسانی با آخرین روند برای پاسخگویی به نیازهای در حال ظهور مشتریان خود هستیم. ما همچنین ایده های ابتکاری را آزمایش می کنیم تا استفاده از آن را برای افراد ساده تر و ساده تر کنیم.

ما همچنین ارائه دهنده راه حل های بازاریابی دیجیتال هستیم که به مشاغل کمک می کنیم تا حضور آنلاین خود را به گونه ای برنامه ریزی کنند که به طور خودکار آنها را به چشم مشتری خود تبدیل کند.

برای خدمات طراحی وب و سئو ، امروز با ما تماس بگیرید.

سئو ژاپنی: چگونه می توان آن را درست انجام داد و مورد توجه قرار گرفت

معنی پیوند برای موتورهای جستجو چیست

، ,های ,ژاپنی ,سایت ,ژاپن ,استفاده ,وب سایت ,استفاده از ,سایت شما ,به این ,می تواند

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اشعار علیرضاابراهیم پور " گیلانی" وبلاگ جهان بانه قاصدون سون چت | چت روم سون چت | سون چت اصلي | 7 چت Learning Science/ علوم يادگيري دانلود رایگان فروشگاه اینترنتی قاصدک طلایی رادیو جوان موزیک آموزندگان سئو fanooslvector